Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Με μια λέξη...

Οι τελευταίες βδομάδες είναι πολύ κουραστικές..




Πίεση, άγχος, τρεξίματα, διάβασμα, διάβασμα, διάβασμααααα ....




Με μια λέξη: Κ Ο Υ Ρ Α Σ Τ Η Κ Α !!!!




Κατά τα άλλα, καλό μας μήνα βρε !!!





Υ.Γ= Και όπως λέει και το Jumbo 54 μέρες για τα Χριστούγεννα... Τα μαύρα φετινά Χριστούγεννα...




Αααα!! Και Ευτυχία.. Θα σε χτυπήσω αν μου στείλεις ξανά αύριο με μήνυμα '' 53 μέρες για τα Χριστούγεννα... Σούπερ;;; ''


Μα τω Θεό θα σε χτυπήσω....




Υ.Γ2= Χρόνια πολλά να πω και σε όλους τους Αργύρηδες, Κοσμάδες, Αργυρούδες (έτσι δεν τις λένε;)... Χρόνια πολλά Αργυρώ μου (η κολλητή!) !!!




Υ.Γ3= Η sweety μου, το διδυμάκι μου έχει αύριο γενέθλια. Μαζευτείτε στο http://vickaki2112.blogspot.com/ να της ευχηθούμε αύριο στις 9 !! Το καλύτερο πάρτυ θα της κάνουμε γιατί μελαγχόλησε το διδυμάκι μου που λείπει από το σπίτι του....






Αυτάααααααααααααααααααααααααααααααααααα .....

10 σχόλια:

Evie είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Ελευθερία

Katerina είπε...

καλό μήνα να εχεις Ελευθερία!

Ανώνυμος είπε...

Στείλε μου ένα mail σου για να σου στείλω τις ερωτήσεις σου για το Δέκα πλην ένα!

Selehna είπε...

Κουράγιο μάτια μου και να δεις που η χρονιά θα φύγει σαν νερό!!!!!!!!
Καλό μήνα να έχεις!!!!!

Anael είπε...

καλό μήνα με πολλά χαμόγελα :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

mahler76 είπε...

53 until Christmas!!! τέλειο.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλό μήνα κούκλα!
Και κάνε συντήρηση δυνάμεων!
Κάνεις μαραθώνιο μέχρι τον Ιούνιο κι οχι 100 μέτρα.
Στο τέλος πρέπει να βρεθείς στην καλύτερη φόρμα σου!

Γέρικα φιλιά...

!sweety! είπε...

Γλυκούλι διδυμάκι μου τι καλή που είσαι!!!

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου για τα γενέθλιά μου!!!

Αχ,μην μου στεναχωριέσαι...Μια χρονιά είναι,θα περάσει και πίστεψέ με αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα!!!Θα δικαιωθείς αργότερα για την προσπάθεια που θα έχεις καταβάλει!Άλλωστε σχεδόν όλα τα αποτελέσματα δεν είναι άμεσα...!:)

Και όσο για τα Χριστούγεννα να τα περιμένεις με μεγάλη χαρά γιατί τότε θα μπορέσεις να κοιμηθείς σαν άνθρωπος,έστω και αν θα γράφεις διαγωνίσματα στο φρο...(το θυμάμαι πολύ καλά αυτό!)
Σκέψου πως δεν θα έχεις το πρωινό ξύπνημα...!!!

Πολλά φιλιά Ελευθερία μου!!!

Vangel Greko είπε...

Να πω "καλό μήνα γεμάτος δημιουργία" εδώ;

Όμορφο το ιστολόγιο σου & γεμάτο χιούμορ & αυθορμητισμό!!

Τα σέβη μου!!