Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Ξεκούραση...



Αυτό το ΠΣΚ έχει ξεκούραση για μένα...

Φορτώνω στο αυτοκίνητο την τσάντα μου, τα βιβλία Agatha Christie ( Πτώμα στη βιβλιοθήκη και Τα άστρα μιλούν για θάνατο), παίρνω και το λαπιτόπι μαζί μου είτε για να δω καμία ταινία με το bro είτε για να δω κανένα επεισόδιο του τέταρτου κύκλου του αγαπημένου gossip girl (καλέ μη γελάτε!!)....


Καλό ΠΣΚ σε όλους..

Τα λέμε από Δευτέρα !!!!!!


Υ.Γ= Ο αδερφός διάλεξε θρίλερ για ταινία. Θα φάμε καλάααααα !!!!!

Υ.Γ2= Χαχαχα θα τον αναγκασω να δούμε το μωρό της Ρόζμαρυ μετά από παρότρυνση του mahler να το δω αυτό το καλοκαίρι !!!!


ΦΙΛΙΑ !!!!!!

8 σχόλια:

!sweety! είπε...

Τέταρτος κύκλος Gossip Girl???
Θέλω κι εγώ!!!!!!

Καλό ΠΣΚ δίδυμη,να ξεκουραστείς και να περάσεις υπέροχα!!!

ΜΜΜάκια!!!

Vangel Greko είπε...

Η καλύτερη σου!!

Διακοπές με τον αδερφό να σε προσέχει!!

και κάνα μπάνιο να κάνεις!!

τα σέβη μου!!

Σπυριδούλα Γεωργοκίτσου είπε...

Καλό ΠΣΚ!!Να περάσεις υπέροχα! :)

κουκουροφιλάκια :*

Clem Lumen είπε...

Αχουτα μωρέ τα αδερφάκια!! :P:P
χιχιχι
να περάσετε τέλεια!!

Ελευθερία είπε...

Ναι !!
4ος κύκλος...
Αν και μου φάνηκε ρε δίδυμη ότι το τραβάνε πλέον από τα μαλλιά...
Whatever....

Ελευθερία είπε...

Χαχαχα ναι ρε Βαγγέλη....
Ο αδερφός μια χαρά τα κατάφερε να με κρατήσει μακριά από τις κακές έξεις μου....
χαχαχα

Φιλούδια ρε !!

Ελευθερία είπε...

Κoukouroukouprigipissa χαχα !!!
Καλέ τι όνομα και αυτό !!!

Ευχαριστώ πολύ τρελο- πριγκιπισσούλα !!!

Ελευθερία είπε...

Που 'σαι ρε χαμένο εσύ ;;

Βρε πνευματάκι σε χάσαμε !!!!
Καλά τα περάσανε τα αδερφάκια....

Αχου τα..............χαχαχα