Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Αμερικανιά...



Αυτό το λαλάκι είναι τρελή αμερικανιά... Mick Jagger και τα ρέστα...
Αν και στην αρχή το μίσησα (αλήθεια!), τώρα όσο το ακούω τόσο πιο πολύ μ'αρέζει !!


Αλλά αναρωτιέμαι βλέποντας το.... Γιατί το μανάρι αυτό των maroon 5 χορεύει σαν παιχνίδι που δεν το έχουν κουρδίσει καλά ;;
Ζντόooooooινγκ !! Είπαμε μάτια μου να μοιάσεις στον Mick αλλά μη μου κουνάς το γοφό έτσι !!!
Καλά ;;
Η Christina (η Aguilera ντε!) απλά υπέροχη...
Φωνάρα και η καπελαδούρα της... αχ! έρωτας με την πρώτη ματιά !!


Άκου το!!
Ξεσηκώνει....
Έλα να πάρουμε τα πάνω μας γιατί ο καιρός πολύ μας μελαγχόλησε !!!!!!!!!
Άντε..........


Υ.Γ= Πριν από λίγο γύρισα από την έξοδο με τους παλιούς μου συμμαθητές. Έμαθα τα νέα τους, μάθανε τα δικά μου. Περάσαμε φανταστίκ !!


Υ.Γ2= Πήρα να διαβάσω αυτό και είναι υπέροχο.. Το προτείνω ανεπιφύλακτα γι' αυτό τον καιρό !!! Λατρεύω Σόφι Κινσέλα !!!!

Με διάθεση στα ύψη πάω να δοκιμάσω και εγώ my own moves like Jagger !! (ήδη χορεύω!!)

See ya !!

9 σχόλια:

!sweety! είπε...

Καλημερούδια δίδυμηηηηηηηηη!!!!!!!!

Καλέ,τι upppp τραγουδάκι είναι αυτό???
Εξαιρετικό!Μου έφτιαξε τι διάθεση κι ας είναι όπως είναι ο καιρούλης...

Απορία:η Christina έχει πειράξει τίποτα στο πρόσωπό της???:p

Το βιβλίο γ@μεί & δέρνει!!!Και ό,τι πρέπει για αυτόν τον καιρό,θα συμφωνήσω!

ΜΜΜάκια & να έχεις μια funταστρουμφική μέρα!!!:)

geoaman είπε...

Λες να φταιει γαι το κουνημα η κακης ποιοτητας κοκα..!!!!
αυτες οι εξοδοι που συνδιαζονται με αναδρομη στα παλια ειναι πολυ ωραιες θα συμφωνισω!!!

Reaction είπε...

Καλημερααααα αιρομαι που εισαι καλα!κουκλος αυτο το παιδι ουφ!ολα καλα να σου πανεεε και κεφι να χεις!

Ελευθερία είπε...

Καλέ είδες ??
Για εσάς δουλεύω....
Εργοστάσιο καλής διάθεσης !!!!!!!
χαχαχα

Λες να έχει πειράζει ??
Χμμμ...
Πάντως οι ψεύτικες βλεφαρίδες πολύ άσχημες...
απαπα !!!!

Το βιβλίο με έχει τρελάνεικαι τελειώνει ρε γαμώτοοοοο !!!!

Φιλιά και σε σένα κοπελάρα !!
Εμένα η μέρα μου σου είπα πως ηταν !! χεχε

Ελευθερία είπε...

χεχε ε! βρε geoaman !!!
χαχαχαχα

Δεν το αποκλείω απλά το παλικάρι θέλει να δείξει ότι κουνιέται σαν τον Jagger !!

Ατυχες το όλο θέμα....

Η συνάντηση ήταν ακριβώς αυτό που είπες !!
Ένα ταξίδι γεμάτο κλεφτές ματιές του παρελθόντος ...

Ελευθερία είπε...

Ηλιάνα μου αχ! κουκλί τρελό !!!!

Να χαίρεσαι.. να χαίρεσαι !!!

Όλα καλά και τιποτα δεν μας πτοεί πλέον !!!

!sweety! είπε...

Έτσι,έτσι...να μας φτιάχνεις το κέφι γιατί κι εγώ όπως είδες η μέρα ήταν...εξαντλητική!

Νομίζω πως κάτι έχει πειράξει...
Οι βλεφαρίδες αίσχος!!!

Εγώ πήρα να διαβάσω "Το φθινόπωρο της μάγισσας" τώρα,της Καίτης Οικονόμου.

Μια χαρά την πέρασες εσύ σήμερα δίδυμη!
Μην μιλάς καθόλου!!!:p

Ελευθερία είπε...

χαχα καλό το βιβλίο ;;

Το είδα σε βιβλιοπωλεία αλλά κάτι δεν με άγγιξε.....

!sweety! είπε...

Μέχρι στιγμής είναι καλό.Δεν έχω διαβάσει και πολύ ακόμη...
Μόλις δώσω το μάθημα θα το "ξεκοκαλίσω"!
Καλημερούδια!!!