Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Παίξτο μου και αυτό....


Το αγαπημένο μου  διδυμάκι με προσκάλεσε σε ένα παιχνιδάκι στο οποίο ρωτάει κάποιες ερωτήσεις και εμείς οι υπόλοιποι bloggers απαντάμε. Οι δικές της 11 ερωτήσεις είναι οι εξής:

1. Ποιο θεωρείς πως είναι το μεγαλύτερο προτέρημά σου;
2. Τι ζητάς από τις σχέσεις σου, φιλικές και ερωτικές;
3. Αν ήσουν... Θεός για μια ημέρα, τι θα έκανες;
4. Πού θα ήθελες να βρίσκεσαι σε, ας πούμε, 10 χρόνια από τώρα;
5. Καριέρα ή οικογένεια;
6. Αγαπημένο gadget;
7. Τι μπορεί να σε βγάλει εκτός εαυτού;
8. Ποιο μέρος θα ήθελες να επισκεφθείς έστω για μια φορά στη ζωή σου;
9. Αν μπορούσες να επιλέξεις την εποχή στην οποία θα ζούσες, ποια θα διάλεγες;
10. Αγαπημένο αυτοκίνητο;
11. Ποια ανάμνηση σε κάνει να χαμογελάς και ποια να μελαγχολείς;

Και ήρθε η ώρα να απαντήσω............

1) Το μεγαλύτερο προτέρημα μου κατ'εμέ είναι ότι νοιάζομαι πολύ για τους άλλους σε κατάσταση να βάζω πολλές φορές πρώτα τους άλλους και μετά εμένα. Τώρα που το σκέφτομαι ίσως είναι και ελάττωμα. Δίκοπο μαχαίρι λοιπόν!

2) Ζητάω ότι και οι περισσότεροι. Σταθερότητα, εμπιστοσύνη, αγάπη, πίστη.

3) Αν ήμουν Θεός για μια ημέρα.... χμμμ !!! Αρχικά θα άλλαζα την κατάσταση της Ελλάδας έτσι ώστε όλοι να ζήσουμε πολύ καλύτερα. Βέβαια θα έκανα και τους πολιτικούς να κακοπεράσουν και να δουν τι εστί βερίκοκο αλλά whetever! Και θα ήθελα γενικά τον κόσμο χαρούμενο και όλοι να είμαστε καλά !!! Η καλή ψυχολογία με απασχολεί πολύ!!

4) Σε 10 χρόνια από τώρα θα ήθελα να ζω σε μια καλύτερη από υποδομές και μέλλον Ελλάδα. Να έχω τη δουλειά μου γιατί κακά τα ψέματα είμαι από τους ανθρώπους που η δουλειά γι'αυτούς είναι το παν (εργασιομανείς γαρ!!) και με τη δική μου οικογένεια στα σκαριά.

5) Θα σου έλεγα καριέρα αλλά η καριέρα για να λέμε και την αλήθεια δεν θα σε κάνει ποτέ να γελάσεις ή να σε ξεκουράσει ψυχολογικά όπως η οικογένεια. Άρα και τα δυο! Απλά !!!

6) Το κόκκινο Sony mp3 μου. Απλά το ΑΓΑΠΩ !!!

7) Το ψέμα. Δεν το αντέχω με τίποτα. Και το να με κοροιδεύουν μπροστά στα μάτια μου. Απλά μην είσαι μπροστά μου όταν βγω εκτός εαυτού, την έβαψες !!!

8) Το Παρίσι! Το βλέπω εντυπωσιακά ερωτικό !!!

9) Χμ δύσκολη ερώτηση !! Θα έλεγα τη δεκαετία του '60 στην Αμερική! Και αυτό εξαιτίας των απίστευτων ρούχων, μαλλιών, μακιγιάζ και μουσικής εκείνης της εποχής. Αλλά θα μου άρεσε και η belle epoque με τους κορσέδες και τα μακριά φορέματα !!

10) Volkswagen beetle σε κρεμ απόχρωση με ένα στόμα μια φωνή !!!


11) Η κάθε ανάμνηση από την Τρίτη Λυκείου με τις χαζομάρες μας με κανει να χαμογελώ και να μελαγχολώ ένας άνθρωπος ο οποίος έχει την ικανότητα την ίδια στιγμή που με κάνει να χαμογελώ να με μελαγχολεί.... Μπέρδεμα, άσε !!!

Το παιχνίδι λέει να βάλω τώρα με τη σειρά μου εγώ 11 ερωτήσεις σε εσάς...
Πάμε λοιπόν:

1) Τι κάνεις συνήθως όταν βαριέσαι στο σπίτι;
2) Αν μπορούσες να διαλέξεις ένα επάγγελμα να κάνεις χωρίς να το σπουδάσεις, ποιο θα ήταν αυτό;
3) Αν άνοιγες ένα μαγαζί τι θα ήταν αυτό;
4) Τι σε έχει πληγώσει πιο πολύ μέχρι στιγμής;
5) Ποια ταινία δεν θα βαρεθείς ποτέ;
6) Τι μπορεί να σε εκνευρίσει στον άλλον;
7) Αγαπημένο βιβλίο;
8) Πως θα περιέγραφες την ψυχολογία σου τώρα;
9) Τι σε επηρεάζει στους άλλους;
10) Τι φόρεσες σήμερα;
11) Αγαπημένος προορισμός;

Παίξτε όσοι θέλετε.........
Θα περιμένω να μάθω τις απαντήσεις σας !!!

Έλααααααααααα..... Μην βαριέσαι !!!!!

4 σχόλια:

!sweety! είπε...

Διδυμάκι μου πλέον δεν εκπλήσσομαι με τις απαντήσεις σου...είναι πράγματα τα οποία θα απαντούσα κι εγώ!Ειδικά αυτή η ανιδιοτέλεια είναι...προτέρημα και ελάττωμα μαζί!
Πολύ χάρηκα που απάντησες στην πρόσκληση!
ΜΜΜάκια πολλά & να μην χάνεσαι!!!:)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Από τώρα την οικογένεια ονειρεύεσαι βρε συ;
Κύριε ελέησον!

Ελευθερία είπε...

Δίδυμες γαρ βρε διδυμάκι μου!!!

;)

Ελευθερία είπε...

Αυτό κατάλαβες ;;;

Αχ! βρε Ασκαρούλι !!!