Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Καλό ΣΚ και ευχές για ένα αγαπημένο πρόσωπο....

   Το θεωρω πολύ καλό αυτό το remix. Ακούστε το !!


Εύχομαι σε όλους σας καλό ΣΚ.. Εμένα με περιμένει πολλή δουλειά το ΣΚ και διάβασμα γιατί αρχίζω σε λίγο εξεταστική...

Και τώρα οι ευχές μου για καλή επιτυχία στην κολλητούλα Ευτυχία που ξαναδίνει Πανελλήνιες για να κυνηγήσει το όνειρο της, όπως πολλοί άλλοι.
Σου εύχομαι κοπέλα μου να πετύχεις σε αυτό που κάνεις και να σου πω πόσο πολύ σε θαυμάζω που έδειξες τόση δύναμη για να ξανακάνεις αυτό το δύσκολο ταξίδι του διαβάσματος για τις εξετάσεις ! Σου έχω πει ότι εγώ δεν θα άντεχα να το ξανακάνω....
Καλή επιτυχία και είμαι σίγουρη ότι θα σκίσεις !!!!


3 σχόλια:

!sweety! είπε...

Καλό σ/κ Ελευθερία μου και καλό διάβασμα!Σε καταλαβαίνω απόλυτα...Έρχεται η εξεταστική και δεν ξέρω πότε θα προλάβω να τα διαβάσω όλα!

Καλή επιτυχία και στη φίλη σου που ξαναδίνει Πανελλήνιες!Και γενικώς καλή επιτυχία σε όλους όσους δίνουν από Δευτέρα εξετάσεις!

P.S.:Το remix καταπληκτικό!!!

Φιλιά & καλό απογευματάκι!!

Ελευθερία είπε...

Καλό ΣΚ διδυμάκι !!!
Άσε πια με αυτήν την κωλοεξεταστική... Μια από τα ίδια είμαι και εγώ... Δεν ξέρω αν θα προλάβω αλλά θετική σκέψη !! Εε?

Φιλιά καλή μου !!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλή επιτυχία να έχετε, διαβάστε πουλάκια μου.Ούτε θέλω να θυμάμαι τα δικά μου ..πέρασαν τόσα χρόνια άλλωστε!Καλημέρα όλη μέρα και καλή Κυριακή να έχεις.