Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους !!!



Ετοιμάζοντας τις βαλίτσες μου για ένα υπέροχο Σαββατ/κο στο εξοχικό μου και εύχοντας ο καιρός να είναι καλός για πλατς πλουτς στην παραλία, σας χαιρετώ με αυτή την ανάρτηση...



Να έχουμε όλοι ένα πανέμορφο, χαλαρωτικό Σαββατ/κο με μπάνια, ήλιο, θάλασσα και καλή παρέα...


Θα τα πούμε από Δευτέρα γιατί το λαπιτόπ θα μείνει πίσω...



Υ.Γ= Να περνάτε καλά και να προσέχετε τους εαυτούς σας ...!!
Υ.Γ 2= Να ευχηθούμε και καλή επιτυχία σε Ισπανία- Ολλανδία για το ματς της Κυριακής ...!!

Ας κερδίσει ο καλύτερος .......







10 σχόλια:

Selehna είπε...

Καλό Σαββ/κο!!!!!!!Να περάσεις τέλεια!!!!!

!sweety! είπε...

Καλό σ/κ και να περάσεις υπέροχα!!!!!
Όσο για Ισπανία-Ολλανδία,ας κερδίσει ο καλύτερος...ωστόσο θέλω να το πάρει η Ισπανία!
Σμουτς!!!

Ελευθερία είπε...

Selehna:

Καλό Σαββ/κο και σε σένα..
Φιλιά !!

Ελευθερία είπε...

!sweety!:

Και εγώ η Ισπανία θέλω να κερδίσει...
Καλό Σαββ/κο !!!

καλημέρα είπε...

Επιτέλους, ας αφήσω ίχνος-σχόλιο. Καλημέρα Ελευθερία, καλά μπανια και καλό Σαββατοκύριακο.
Καλά blogοτάξιδα κοριτσακι, θα τα λέμε!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μικρό, είδες τι παθαίνει κανείς όταν κάνει κακές παρέες;
Σε κόλλησα, κι άρχισες κι εσύ τα ποδοσφαιρικά σχολιάκια! χεχε

Ξέρω πως θα με διαβάσεις από Δευτέρα, αλλά θα σου ευχηθώ να περνάς καλά και να προσέχεις!
(τελικά, δεν μπορούσα να μην το παίξω και λίγο "μπαμπάκας", έτσι;)

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Χαχαχα καλη επιτυχια στο ματς! :P
Ελευθερια μου καλα να περνας!
Θα ηθελα να εκθρασω το παραπονο μου για την απαξιωση που βιωνςι το blog μου! :P :P :P
Μπραβο Ελευθεριτσα που εχεις σταθερο κοσμο αν και καινουρια! Τι πρεπει να κανω βρε παιδια???? :):):):)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

πρέπει να κουνίσεις λίγο και την ουρίτσα σου!

mahler76 είπε...

εύχομαι να περνάς ήδη τέλεια. Καλό υπόλοιπο Κυριακής :)

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Λες να το παιξω γατουλα??? Χμμ δεν το ειχα σκεφτει! :P:P:P:P