Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑΣ


1ος -> Ο νόμος της σειράς:

Αν περιμένεις σε σειρά και αποφασίσεις να πας στη δίπλα που κινείται πιο γρήγορα, είναι αποδεδειγμένο ότι αυτή που άγησες θα αρχίσει να κινείται πιο γρήγορα..


2ος -> Ο νόμος του τηλεφώνου:

Όταν καλείς λάθος αριθμό ποτέ δεν είναι απασχολημένος..


3ος -> Ο νόμος του καφέ:

Μόλις φτιάξεις ζεστό καφέ στο γραφείο, το αφεντικό θα σου ζητήσει να του κάνεις μια δουλειά που θα διαρκέσει τόσο ώστε να κρυώσει ο καφές..


4ος -> Ο νόμος του λεωφορείου:

Όταν είσαι στη στάση, το περιμένεις αρκετή ώρα και τότε αποφασίσεις να ανάψεις τσιγάρο (κακή συνήθεια όμως παιδιά!!), τότε να είσαι σίγουρος ότι θα έρθει το λεωφορείο..


5ος -> Ο νόμος του αφρόλουτρου:

Μόλις βυθιστείς στην μπανιέρα σου και χαλαρώσεις, τότε θα χτυπήσει το τηλέφωνο..

6ος -> Ο νόμος του άλλοθι:

Αν πεις ένα ψέμα στη δουλειά ότι π.χ. σου έσκασε το λάστιχο και άργησες, την άλλη μέρα το λάστιχο θα σκάσει πραγματικά..
7ος -> Ο νόμος του τσιγάρου:
Μόλις πάρεις απόφαση να καπνίσεις τσιγάρο τότε κάτι προκύπτει και το τσιγάρο καταλήγει να καίγεται μόνο του..
8ος νόμος-> Ο νόμος της συνάντησης:
Η πιθανότητα να συναντήσεις κάποιον που ξέρεις αυξάνεται όταν είσαι με κάποιον που δεν θέλεις να σας δουν μαζί..
9ος νόμος-> Ο νόμος του αποτελέσματος:
Όταν ένα μηχάνημα δεν δουλεύει και προσπαθήσεις να το αποδείξεις στον ειδικό που έχει έρθει για να το φτιάξει, τότε θα δουλέψει...
















30 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Μικρό μου είσαι Απίθανη!
Για πες μου τώρα, δεν περνάς ωραία;
Εμείς ναι!!!
Φιλάκια από την γιαγιά!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ πετυχημένα όλα, και ναι ισχύουν όλα!

Καλημερα

ομορφη μερα σημερα αρχίζει

φιλια

Emmanouela είπε...

Ναιιιι!!! Πόσο δίκιο έχεις!!

Καλώς σε βρήκα!!

Νερένια είπε...

χαχαχαχαχα .... αυτό με το λάστιχο το έχω πάθει ... ποτέ ψεμματα από τοτε:ΡΡΡ


καλημέρες και φιλιά πολλά!!!

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Φορεροι οι Νομοι! Χαχαχαχα...

Εγω χθες βραδυ εγραψα για την γιαγια μου! Οποιος θελει περναει μια βολτα και αφηνει το σχολιο του!

Venea είπε...

Χαχαχαχα!!!
Μα πόσο δίκαιο έχεις!!
Ειδικά για το 9!!!!!!
:)

Ελευθερία είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη:

Περνάω φ-α-ν-τ-α-σ-τ-ι-κ-ά !!!
Δεν έχω λόγια...

Καλήμέρες και φιλάκια στα μαγουλάκια !!
Σμουτς !!!

Ελευθερία είπε...

Coula:

Είναι όντως όλα πετυχημένα..
Σου τα αφιερώνω γιατί είναι όλα κουλά και ταιριάζουν !!!

Καλημέρες και φιλιά..
Υ.Γ= Η μέρα σίγουρα θα είναι τέλεια αφού ξεκίνησε με τις ευχές σας !!!

Ελευθερία είπε...

Emmanuela:

Η χαρά είναι και δική μου που σε βρήκα...
Welcome, welcome, welcome !!!

Ελευθερία είπε...

Νερένια:

Αλήθεια σου έτυχε αυτό με το λάστιχο??
Χα χα !!
Που να το ήξερα ...
Περιμένω λεπτομέρειες...
Εντάξει; :-)

Καλημέρες και πολλά, πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Κρυσταλλένια:

Χάρηκα που σου άρεσαν οι νόμοι..
Μπήκα χθες στο μπλογκ σου και την διάβασα την ιστορία σου.. Έγραψα και το σχολιάκι μου...
Αλήθεια πόσο χρονών είσαι ??

Ελευθερία είπε...

Venea:

Αχ! Το 9 και σε ποιον δεν έχει τύχει !!!
Χαχαχα !!!

Φιλιά και τις καλημέρες μου για μια υπέροχη μέρα !!!

Pink_Fish είπε...

μισώ τον νόμο του καφέ, τον μισωωωωωω γιατί μου συμβαίνει συνέχεια. όπως και ο νόμος της συνάντησης :):)

Ελευθερία είπε...

Pink_Fish:

Αλήθεια??
Για πες.. για πες !!!

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Ελευθερία μου, εναν χρονο μεγαλύτερή σου είμαι! :)

Ελευθερία είπε...

Γι' αυτό...
Κούκλα είσαι πάντως !!!

~Κρυσταλλένια~ είπε...

:) :) :) Σε ευχαριστω καλη μου! Με εκανες και κοκκινησα η ρουφιανα! :P

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πόσο πιθανό είναι η γκομενάρα που φλερτάρεις στο νετ να είναι η γυναίκα σου;

Ελευθερία είπε...

Ασκαρδαμυκτί:

Πάλι τα ήπιες ρε Άσκαρ ???

Ελευθερία είπε...

Κρυσταλλένια:

Χα χα !!!
Η αλήθεια όμως να λέγεται !!!

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Για ποια γκομεναρα λεει Ελευθεριααααααααααα?? :P
Δε μας τα πες αυτα! Χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Κρυσταλλένια:

Άμα σου πω ότι δεν καταλαβαίνω ποτέ τι λέει ο άνθρωπος αυτός, θα με πιστέψεις ???

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Θα σε πιστεψω! Εχω συναντησει πολλες φορες ανθρωπους που δεν μπορω να κατανοησω!! LOL

Ελευθερία είπε...

Κρυσταλλένια:

Έτσι όπως τα λες είναι...
Ρε τυχερό είδα στο μπλογκ σου ότι θα πας Κέρκυρα....
Πόσο σε ζηλεύωωωωωωωωωωωωω !!!!!!!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εγώ είμαι μοναδικός στην ακατανοησία!
Unikum, που λέγαν και οι αρχαίοι Ρωμαίοι!

Άντε άσπρο πάτο...

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Χαχαχαχα Ασκρα εισαι απαιχτος!
Ελευθερια, σου εδωσα απαντηση! :) Why not for real? :P

Ελευθερία είπε...

Κρυσταλλένια:

Για το σπίτι στην Κέρκυρα λες ??

Ασκαρδαμυκτί είπε...

H Κρυσταλλένια θα γίνει κουμπάρα μας;

Ελευθερία είπε...

Ασκαρδαμυκτί:

Έχεις ξεφύγει εε??
Χα χα χα !!
Και αου είπα μην πίνεις ..
Σε χαλάει !!

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Ελευθερια ναι! Μολις σου ξανα-απαντησα!